Newsletter dla osób z branży eventowej, które chcą być częściej wybierane przez klientów
Newsletter dla osób z branży eventowej, które chcą być częściej wybierane przez klientów
Jest to darmowy newsletter skierowany do firm z branży evenetowej, które chcą się rozwijać i skuteczniej docierać do nowych klientów
Jest to darmowy newsletter skierowany do firm z branży evenetowej, które chcą się rozwijać i skuteczniej docierać do nowych klientów
Jest to darmowy newsletter skierowany do firm z branży evenetowej, które chcą się rozwijać i skuteczniej docierać do nowych klientów
Co tydzień lub dwa dostaniesz ode mnie krótkiego maila ze wskazówkami i inspiracjami, które pomogą Ci rozwijać się w branży eventowej.
Co tydzień lub dwa dostaniesz ode mnie krótkiego maila ze wskazówkami i inspiracjami, które pomogą Ci rozwijać się w branży eventowej.
Co tydzień lub dwa dostaniesz ode mnie krótkiego maila ze wskazówkami i inspiracjami, które pomogą Ci rozwijać się w branży eventowej.
Zapisz się i otrzymaj „Ofertową checklistę", która pomoże Ci ulepszyć swoją ofertę
Zapisz się i otrzymaj „Ofertową checklistę", która pomoże Ci ulepszyć swoją ofertę
Zapisz się i otrzymaj „Ofertową checklistę", która pomoże Ci ulepszyć swoją ofertę
Zapisz się i otrzymaj „Ofertową checklistę", która pomoże Ci ulepszyć swoją ofertę
Zapisując się na mój newsletter otrzymasz w prezencie Ofertową Checklistę, która zawiera 15 wskazówek, jak można ulepszyć ofertę.
Zapisując się na mój newsletter otrzymasz w prezencie Ofertową Checklistę, która zawiera 15 wskazówek, jak można ulepszyć ofertę.
Zapisując się na mój newsletter otrzymasz w prezencie Ofertową Checklistę, która zawiera 15 wskazówek, jak można ulepszyć ofertę.
Newsletter jest dla Ciebie jeśli:
Newsletter jest dla Ciebie jeśli:
Newsletter jest dla Ciebie jeśli:
Newsletter jest dla Ciebie jeśli:
Chcesz zwiększyć skuteczność wysyłanych ofert
Chcesz zwiększyć skuteczność wysyłanych ofert
Chcesz zwiększyć skuteczność wysyłanych ofert
Nie chcesz konkurować ceną, tylko jakością
Nie chcesz konkurować ceną, tylko jakością
Nie chcesz konkurować ceną, tylko jakością
Zastanawiasz się jak sprawić, żeby Twoja strona internetowa generowała więcej zapytań ofertowych
Zastanawiasz się jak sprawić, żeby Twoja strona internetowa generowała więcej zapytań ofertowych
Zastanawiasz się jak sprawić, żeby Twoja strona internetowa generowała więcej zapytań ofertowych
Szukasz sposobów na skuteczniejsze docieranie do nowych klientów
Szukasz sposobów na skuteczniejsze docieranie do nowych klientów
Szukasz sposobów na skuteczniejsze docieranie do nowych klientów
Zależy Ci na budowaniu relacji, a nie na nachalnym marketingu
Zależy Ci na budowaniu relacji, a nie na nachalnym marketingu
Zależy Ci na budowaniu relacji, a nie na nachalnym marketingu
Jesteś związany z branżą eventową
Jesteś związany z branżą eventową
Jesteś związany z branżą eventową
Chcesz zbudować spójny wizerunek
Chcesz zbudować spójny wizerunek
Chcesz zbudować spójny wizerunek
Newsletter skierowany jest do:
Newsletter skierowany jest do:
Newsletter skierowany jest do:
Newsletter skierowany jest do:
Firm z atrakcjami eventowymi, konferansjerów, animatorów, lokalizacji eventowych, artystów i ich menadżerów, osób organizujących warsztaty dla firm, ekip wideo i fotografów..
Firm z atrakcjami eventowymi, konferansjerów, animatorów, lokalizacji eventowych, artystów i ich menadżerów, osób organizujących warsztaty dla firm, ekip wideo i fotografów..
wszystkich osób, które pracują w branży eventowej
wszystkich osób, które pracują w branży eventowej
Dobre praktyki w branży eventowej
Dobre praktyki w branży eventowej
Dobre praktyki w branży eventowej
Dobre praktyki w branży eventowej
Podzielę się z Tobą moim doświadczenie jako event manager i opowiem Ci o dobrych praktykach, z którymi się spotykałem podczas pracy.
Co zrobić, żeby klienci wybrali Twoją firmę?
W newsletterze znajdziesz wskazówki, jak można poprawić swój marketing, obsługę klienta, ofertę, dzięki czemu zwiększysz skuteczność swoich działań.
Strona internetowa, która zdobywa klientów
Strona internetowa, która zdobywa klientów
Strona internetowa, która zdobywa klientów
Strona internetowa, która zdobywa klientów
Dowiesz się co zrobić, żeby Twoja strona internetowa jeszcze lepiej sprzedawała.
Jak zadbać o swoją markę w branży eventowej?
Jak zadbać o swoją markę w branży eventowej?
Jak zadbać o swoją markę w branży eventowej?
Jak zadbać o swoją markę w branży eventowej?
Znajdziesz inspiracje, jak w prosty sposób możesz sprawić, żeby klienci zakochali się w Twojej firmie i polecali ją dalej.
Tobiasz Gajewski
Tobiasz Gajewski
Tobiasz Gajewski
Jestem designerem i event managerem. Z branżą eventową jestem związany od 2018 roku. Przez ten czas poznałem świat eventów z różnych perspektyw.
Dzięki doświadczeniu wiem, w jaki sposób sprawić, żeby firmy z branży eventowej były częściej wybierane przez klientów.
Poprzez design i strategiczne podejście pomagam firmą skuteczniej przyciągać klientów i sprzedawać swoje usługi.
Jestem designerem i event managerem. Z branżą eventową jestem związany od 2018 roku. Przez ten czas poznałem świat eventów z różnych perspektyw.
Dzięki doświadczeniu wiem, w jaki sposób sprawić, żeby firmy z branży eventowej były częściej wybierane przez klientów.
Poprzez design i strategiczne podejście pomagam firmą skuteczniej przyciągać klientów i sprzedawać swoje usługi.
Jestem designerem i event managerem. Z branżą eventową jestem związany od 2018 roku. Przez ten czas poznałem świat eventów z różnych perspektyw.
Dzięki doświadczeniu wiem, w jaki sposób sprawić, żeby firmy z branży eventowej były częściej wybierane przez klientów.
Poprzez design i strategiczne podejście pomagam firmą skuteczniej przyciągać klientów i sprzedawać swoje usługi.