Polityka Prywatności
1. Rodzaje zbieranych danych
Podczas korzystania z naszej strony internetowej zbieramy dane związane z przeglądaniem strony. Dane te obejmują informacje takie jak adres IP, przeglądarka internetowa, system operacyjny oraz unikalne identyfikatory urządzeń mobilnych. Nie zbieramy danych osobowych w sposób bezpośredni, ponieważ na naszej stronie nie ma formularzy kontaktowych ani innych źródeł wprowadzanych przez użytkownika danych osobowych.
2. Cel zbierania danych
Głównym celem zbierania tych danych jest analiza ruchu na stronie w celu doskonalenia jakości naszej strony internetowej. Wykorzystujemy narzędzia takie jak Google Search Console, Google Analytics i Microsoft Clarity do monitorowania zachowań użytkowników.
3. Pliki cookie
Strona internetowa używa plików cookie w celu analizy ruchu na stronie i dostosowania zawartości do preferencji użytkowników. Możesz zarządzać ustawieniami plików cookie w swojej przeglądarce internetowej.
4. Udostępnianie danych osobowych
Nie udostępniam Twoich danych osobowych podmiotom trzecim, chyba że jest to konieczne do realizacji usług lub wypełnienia innych celów opisanych w tej Polityce Prywatności.
5. Bezpieczeństwo danych
Stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby chronić dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, utratą lub przypadkowym zniszczeniem.
6. Twoje dane kontaktowe
Jeśli masz pytania lub obawy dotyczące swoich danych osobowych lub naszej polityki prywatności, prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych: Tobiasz Gajewski, tobiasz@ratdesign.pl, tel: +48 510 918 438
7. Zgodność z przepisami
Nasza strona internetowa działa w Polsce, dlatego stosujemy się do obowiązujących przepisów, w tym RODO.
8. Zmiany w Polityce Prywatności
Niniejsza Polityka Prywatności może być okresowo aktualizowana. Wszelkie zmiany zostaną opublikowane na naszej stronie internetowej. Data wejścia w życie nowej wersji Polityki Prywatności będzie również podana.
Polityka Plików Cookie
Nasza strona internetowa używa plików cookie, które są małymi plikami tekstowymi przechowywanymi na Twoim urządzeniu. Pliki cookie pomagają nam dostosować zawartość strony do Twoich preferencji, analizować ruch na stronie i zapewnić lepszą jakość usług. Niniejsza Polityka Plików Cookie ma na celu wyjaśnienie, jakie rodzaje plików cookie używamy, do czego służą i jak możesz nimi zarządzać.
1. Rodzaje plików cookie
Na naszej stronie internetowej używamy następujących rodzajów plików cookie:
Pliki cookie niezbędne do działania: Te pliki cookie są niezbędne do poprawnego funkcjonowania strony. Nie zbierają one żadnych danych osobowych i nie mogą być wyłączone w naszym systemie.
Pliki cookie analityczne: Używamy narzędzi, takich jak Google Analytics, aby zbierać informacje o tym, jak użytkownicy korzystają z naszej strony. Te pliki cookie pomagają nam analizować ruch na stronie i doskonalić jej jakość.
2. Zarządzanie plikami cookie
Możesz zarządzać ustawieniami plików cookie w swojej przeglądarce internetowej. Oto jak to zrobić w popularnych przeglądarkach:
Internet Explorer: W menu „Narzędzia” wybierz „Opcje internetowe”, a następnie przejdź do zakładki „Prywatność”. Tam możesz dostosować ustawienia plików cookie.
Mozilla Firefox: W menu „Opcje” wybierz „Prywatność i zabezpieczenia”. Możesz dostosować ustawienia plików cookie w sekcji „Pliki cookie i dane witryn”.
Google Chrome: W prawym górnym rogu przeglądarki kliknij na ikonę menu (z trzema kropkami), wybierz „Ustawienia”, a następnie przewiń w dół i kliknij na „Zaawansowane”. W sekcji „Prywatność i zabezpieczenia” znajdziesz opcję „Ustawienia treści”. Tam możesz zarządzać plikami cookie.
Safari: W menu „Safari” wybierz „Preferencje”, a następnie przejdź do zakładki „Prywatność”. Tam możesz dostosować ustawienia plików cookie.
3. Zgoda na pliki cookie
Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie zgodnie z tą Polityką Plików Cookie. Jeśli nie zgadzasz się na korzystanie z plików cookie, możesz wyłączyć je w ustawieniach przeglądarki lub nie korzystać z naszej strony.
4. Zmiany w Polityce Plików Cookie
Niniejsza Polityka Plików Cookie może być okresowo aktualizowana. Wszelkie zmiany zostaną opublikowane na naszej stronie internetowej. Data wejścia w życie nowej wersji Polityki Plików Cookie będzie również podana.
Regulamin newslettera
Newsletter jest treścią cyfrową, która obejmuje treści z zakresu marketingu, branży eventowej, projektowania cyfrowego, informacji o mojej działalności i produktach cyfrowych oraz inne informacje handlowe, specjalistyczne materiały i treści informacyjne lub edukacyjne.
Kiedy rejestrujesz się, by otrzymywać Newsletter, zawieramy umowę o dostarczenie treści cyfrowych, na podstawie której zobowiązuję się nieodpłatnie dostarczać Ci ten Newsletter przez czas nieoznaczony (bez ograniczenia czasowego), “w zamian” za przekazanie przez Ciebie danych, pod jakie mogę za Twoją zgodą te treści przesyłać.
Usługodawcą jest Tobiasz Gajewski, tobiasz@ratdesign.pl, tel: +48 510 918 438. Nasz adres to ul. Okrzei 4/27, 20-128 Lublin.
Postanowienia ogólne:
Do korzystania z usługi Newsletter konieczny jest dostęp do sieci Internet (standardowe przeglądarki internetowe) oraz posiadanie adresu poczty elektronicznej (e-mail). Po udostępnieniu adresu i zapisaniu się do Newslettera dochodzi do zawarcia przez nas umowy i do rozpoczęcia świadczenia przez nas usługi.
Usługa Newsletter polega na przesyłaniu na podany przez Ciebie adres e-mail wiadomości, które będą zawierać informacje dotyczące oferowanych produktów oraz inne treści o charakterze informacyjno-promocyjnym.
Newsletter jest bezpłatny.
Wiadomości, które są wysyłane w ramach tej usługi, stanowią utwory (w rozumieniu prawa autorskiego) i podlegają ochronie. Nie można ich kopiować, modyfikować i wykorzystywać w sposób niezgodny z przeznaczeniem bez naszej uprzedniej zgody. Możesz się ze mną skontaktować pod adresem: tobiasz@ratdesign.pl
Umowa o korzystanie z usługi Newsletter zostaje zawarta na czas nieokreślony.
Wiadomości Newsletter nie podlegają aktualizacji.
Jeśli wyraźnie nie jest zastrzeżone inaczej, to nie ma określonych terminów ani częstotliwości dostarczania Newsletterów oraz nie ma gwarancji tych terminów.
Możesz w każdym czasie i bez podania przyczyny wypowiedzieć umowę o dostarczanie Newslettera ze skutkiem natychmiastowym i w ten sposób zrezygnować z otrzymywania Newslettera.
Jeżeli jesteś Konsumentem albo Przedsiębiorcą na prawach konsumenta to możesz odstąpić od umowy o dostarczenie Newslettera w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia poprzez złożenie stosownego oświadczenia albo zrezygnować z jego otrzymywania poprzez kliknięcie w link umożliwiający rezygnację z otrzymywania Newslettera.
Masz prawo wypowiedzieć umowę o korzystanie z usługi Newsletter w każdym czasie. Wypowiedzenie ma skutek natychmiastowy. Wypowiedzenie umowy następuje poprzez kliknięcie przycisku “Wypisz się” w dolnej części newslettera.
Mogę zawiesić bądź zakończyć świadczenie usługi Newsletter, a jeśli zobowiązałem się przesyłać Tobie treści w określonym cyklu, zrobię to po uprzednim poinformowaniu Ciebie poprzez wiadomość e-mail.
W przypadku chęci ponownego skorzystania z usługi Newsletter wystarczy ponownie się do niej zapisać.
Reklamacje dotyczące usługi Newsletter należy składać na adres poczty elektronicznej (e-mail) lub pocztą bezpośrednio na tobiasz@ratdesign.pl. Prosimy podać dane osoby zgłaszającej reklamację, niezbędne do przesłania informacji o wyniku rozpatrzenia reklamacji oraz opis na czym polegały nieprawidłowości w usłudze Newsletter i jakie są oczekiwania wobec rozstrzygnięcia reklamacji. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.