Strona internetowa, branding

Strona internetowa, branding

Strona internetowa, branding

Poprowadzę To

Poprowadzę To

Poprowadzę To

Poprowadzę To

Agencja konferansjerska Poprowadzę To zapewnia konferansjerów na wydarzenia w całej Polsce.

Agencja konferansjerska Poprowadzę To zapewnia konferansjerów na wydarzenia w całej Polsce.

Klient:

Klient:

Klient:

Zakres współpracy:

Strategia marki

Projekt strony internetowej

Wdrożenie strony no-code

Podstawowa identyfikacja wizualna marki

Szablon prezentacji ofertowej

Szablon postów na social media

Opracowanie lejka marketingowego

Efekty współpracy

Efekty współpracy

+130%

+130%

Wzrost średniej ilości wyświetleń strony na tydzień

Wzrost średniej ilości wyświetleń strony na tydzień

+409%

+409%

Wzrost średniej ilości wejść na stronę na tydzień

Wzrost średniej ilości wejść na stronę na tydzień

Zwiększona sprzedaż

Zwiększona sprzedaż

Agencja zauważyła znaczący wzrost liczby zapytań oraz sprzedaży

Agencja zauważyła znaczący wzrost liczby zapytań oraz sprzedaży

Logo Poprowadzę To na tle konferansjerów

Strategia marki

Strategia marki

Każdą współpracę zaczynam od opracowania strategii marki, więc w tym przypadku było tak samo. Dzięki niej wiedzieliśmy, co jako marka chcemy osiągnąć, kto jest naszym klientem i jakie środki musimy dobrać, aby osiągnąć założone cele biznesowe i wizerunkowe.

Strategia składała się z takich elementów jak:

  • analiza konkurencji

  • opracowanie mocnych i słabych stron

  • określenie grupy docelowej

  • wartości marki

  • propozycja wartości marki

  • charakter marki

Strona internetowa

Zaczęliśmy od analizy starej strony internetowej, aby wiedzieć, jak zwiększyć jej skuteczność. Najpoważniejszym problemem był brak certyfikatu bezpieczeństwa SSL, który powodował, że przeglądarka uniemożliwiała wejście na stronę.

Kolejnym dużym problemem było wykorzystanie przestarzałego narzędzia do tworzenia stron, jakim jest Wordpress, który powodował m.in. wolne wczytywanie się strony, wyświetlanie komunikatu o błędach wtyczek, błędne wyświetlanie się elementów strony.

Dodatkowo strona nie była responsywna, czyli źle wyświetlała się na telefonach. Pod względem treści brakowało informacji na temat firmy, oferty, a strony z poszczególnymi konferansjerami nie zachęcały do zapoznania się z nimi.

Dla obecnej strony został stworzony unikalny projekt graficzny, który pozwala wyróżnić się na tle konkurencji i buduje rozpoznawalność marki.

Strona została uruchomiona za pomocą nowoczesnego narzędzia no-code (Framer), które błyskawicznie naprawiło większość starych problemów.

Została również opracowana ścieżka użytkownika, która pozwoliła tak zaprojektować stronę, aby była ona przyjazna dla użytkowników, czytelna, łatwa w znajdowaniu informacji i wpływała pozytywnie na konwersję.

Dodatkowo zostały stworzone podstrony, takie jak: oferta, o nas, lista konferansjerów. Strona została również zoptymalizowana pod kątem SEO i dodatkowo, aby zwiększyć ruch na stronie oraz budować wizerunek ekspertów, stworzyliśmy bloga.

Bilboard

Materiały graficzne

Materiały graficzne

Przed rozpoczęciem współpracy agencja nie miała wypracowanej spójnej identyfikacji wizualnej. Każdy projekt (np. post, wizytówka, strona) wyglądały inaczej, przez co można było pomyśleć, że dotyczą innych firm. Stare logo było przygotowane tylko w wersji poziomej, przez co w niektórych sytuacjach było ciężko je użyć np. jako zdjęcie profilowe.

W czasie współpracy zostało opracowane nowe logo w wersji poziomej i pionowej, kolorystyka, typografia, oraz dodatkowe elementy graficzne. Agencja jest bardzo aktywna w social mediach, dlatego został przygotowany szablon do postów oraz okładek rolek. Dzięki temu firma jest w stanie w szybki sposób przygotować grafikę do postów.

W branży eventowej często liczy się czas odpowiedzi na zapytania, dlatego został stworzony szablon prezentacji ofertowej, który pozwala w szybki sposób podmienić potrzebne informacje i w kilka sekund wysłać gotową ofertę.

Opracowanie lejka marketingowego

Opracowanie lejka marketingowego

Razem z zespołem agencji przeszliśmy przez każdy etap drogi, którą pokonują ich klienci i wspólnie szukaliśmy rozwiązań, które mogą polepszyć jakość obsługi i poziom zadowolenia klientów. Zaczęliśmy od etapu budowania świadomości marki, a skończyliśmy na obsłudze po zleceniu i sposobach na odnawianie kontaktu.

Skontaktuj się ze mną i zarezerwuj termin na swoją stronę internetową

Skontaktuj się ze mną i zarezerwuj termin na swoją stronę internetową

Skontaktuj się ze mną i zarezerwuj termin na swoją stronę internetową

Skontaktuj się ze mną i zarezerwuj termin na swoją stronę internetową

Pozostałe projekty

Pozostałe projekty