Zakres współpracy:
Strategia marki
Projekt strony internetowej
Wdrożenie strony no-code
Podstawowa identyfikacja wizualna marki
Szablon prezentacji ofertowej
Szablon postów na social media
Opracowanie lejka marketingowego
Każdą współpracę zaczynam od opracowania strategii marki, więc w tym przypadku było tak samo. Dzięki niej wiedzieliśmy, co jako marka chcemy osiągnąć, kto jest naszym klientem i jakie środki musimy dobrać, aby osiągnąć założone cele biznesowe i wizerunkowe.
Strategia składała się z takich elementów jak:
analiza konkurencji
opracowanie mocnych i słabych stron
określenie grupy docelowej
wartości marki
propozycja wartości marki
charakter marki
Strona internetowa
Zaczęliśmy od analizy starej strony internetowej, aby wiedzieć, jak zwiększyć jej skuteczność. Najpoważniejszym problemem był brak certyfikatu bezpieczeństwa SSL, który powodował, że przeglądarka uniemożliwiała wejście na stronę.
Kolejnym dużym problemem było wykorzystanie przestarzałego narzędzia do tworzenia stron, jakim jest Wordpress, który powodował m.in. wolne wczytywanie się strony, wyświetlanie komunikatu o błędach wtyczek, błędne wyświetlanie się elementów strony.
Dodatkowo strona nie była responsywna, czyli źle wyświetlała się na telefonach. Pod względem treści brakowało informacji na temat firmy, oferty, a strony z poszczególnymi konferansjerami nie zachęcały do zapoznania się z nimi.
Dla obecnej strony został stworzony unikalny projekt graficzny, który pozwala wyróżnić się na tle konkurencji i buduje rozpoznawalność marki.
Strona została uruchomiona za pomocą nowoczesnego narzędzia no-code (Framer), które błyskawicznie naprawiło większość starych problemów.
Została również opracowana ścieżka użytkownika, która pozwoliła tak zaprojektować stronę, aby była ona przyjazna dla użytkowników, czytelna, łatwa w znajdowaniu informacji i wpływała pozytywnie na konwersję.
Dodatkowo zostały stworzone podstrony, takie jak: oferta, o nas, lista konferansjerów. Strona została również zoptymalizowana pod kątem SEO i dodatkowo, aby zwiększyć ruch na stronie oraz budować wizerunek ekspertów, stworzyliśmy bloga.
Przed rozpoczęciem współpracy agencja nie miała wypracowanej spójnej identyfikacji wizualnej. Każdy projekt (np. post, wizytówka, strona) wyglądały inaczej, przez co można było pomyśleć, że dotyczą innych firm. Stare logo było przygotowane tylko w wersji poziomej, przez co w niektórych sytuacjach było ciężko je użyć np. jako zdjęcie profilowe.
W czasie współpracy zostało opracowane nowe logo w wersji poziomej i pionowej, kolorystyka, typografia, oraz dodatkowe elementy graficzne. Agencja jest bardzo aktywna w social mediach, dlatego został przygotowany szablon do postów oraz okładek rolek. Dzięki temu firma jest w stanie w szybki sposób przygotować grafikę do postów.
W branży eventowej często liczy się czas odpowiedzi na zapytania, dlatego został stworzony szablon prezentacji ofertowej, który pozwala w szybki sposób podmienić potrzebne informacje i w kilka sekund wysłać gotową ofertę.
Razem z zespołem agencji przeszliśmy przez każdy etap drogi, którą pokonują ich klienci i wspólnie szukaliśmy rozwiązań, które mogą polepszyć jakość obsługi i poziom zadowolenia klientów. Zaczęliśmy od etapu budowania świadomości marki, a skończyliśmy na obsłudze po zleceniu i sposobach na odnawianie kontaktu.