logo

Dlaczego warto zadzwonić po otrzymaniu zapytania ofertowego od agencji eventowej?

Ilustracja 3D. Ręka trzymająca fioletowy smartfon z aktywnym ekranem połączenia, na którym widnieje nazwa kontaktu "Rat Design" oraz wyświetlone opcje połączenia.
Ilustracja 3D. Ręka trzymająca fioletowy smartfon z aktywnym ekranem połączenia, na którym widnieje nazwa kontaktu "Rat Design" oraz wyświetlone opcje połączenia.
Ilustracja 3D. Ręka trzymająca fioletowy smartfon z aktywnym ekranem połączenia, na którym widnieje nazwa kontaktu "Rat Design" oraz wyświetlone opcje połączenia.
Ilustracja 3D. Ręka trzymająca fioletowy smartfon z aktywnym ekranem połączenia, na którym widnieje nazwa kontaktu "Rat Design" oraz wyświetlone opcje połączenia.

Co robisz po otrzymaniu maila z zapytaniem ofertowym od agencji eventowej? Czy po chwili ekscytacji na myśl o kolejnej realizacji wysyłasz maila z ofertą i czekasz na odpowiedź? A może inwestujesz swój czas i wysiłek w zadzwonienie na numer podany w stopce maila?

Może myślisz, że skoro wysłali maila, to pewnie wolą taką formę kontaktu i nie ma co narzucać się telefonem? Powiem Ci, że ZDECYDOWANIE WARTO zadzwonić 😀. Całkiem możliwe, że agencja jest w sytuacji, w której musi szybko wycenić daną usługę i po prostu szybciej im było wysłać serię maili do poszczególnych firm. Zadzwonienie do nich sprawi, że nie będziesz tylko firmą z listy, ale umożliwi Ci zbudowanie z nimi relacji i wyróżnienie się na tle innych.

Czego dowiesz się z tego artykułu?

  • Dlaczego warto zadzwonić po otrzymaniu zapytania ofertowego

  • Dlaczego kontakt telefoniczny może być bardziej efektywny niż odpowiedź mailowa

  • Jak wyróżnić się na tle konkurencji

  • Jak zbudować pierwsze wrażenie poprzez bezpośrednią rozmowę

Dlaczego warto zadzwonić do agencji eventowej?

Wyróżnisz się

Niewiele osób po otrzymaniu wiadomości próbuje skontaktować się telefonicznie. Jest to więc dobry sposób, żeby wyróżnić się z tłumu.

Masz okazję zbudować relację

Jest to idealny pretekst do przedstawienia się i pierwszy krok do zbudowania długoletniej relacji biznesowej.

Pokażesz, że jesteś ekspertem

Dopytując o różne szczegóły wydarzenia, pokażesz, że znasz się na swojej profesji i zależy Ci, żeby Twoja usługa spełniła w 100% potrzeby agencji eventowej i jej klienta.

Większa skuteczność

Dobrze poprowadzona rozmowa może sprawić, że wysłanie oferty to będzie tylko formalność 😄.

Większa sprzedaż

W czasie rozmowy może okazać się, że agencja szuka jeszcze innych rzeczy na event, ale nie wiedziała, że masz je w swojej ofercie. No i wtedy pojawiasz się Ty i proponujesz kolejne elementy ze swojej oferty 😎. Dzięki temu zwiększysz swoją sprzedaż oraz kompleksowo im pomożesz. Agencje zdecydowanie bardziej wolą współpracować z firmą, która jest w stanie zapewnić im więcej rzeczy. Jest to dla nich zdecydowane ułatwienie i oszczędność pracy.

Jak skutecznie prowadzić rozmowę telefoniczną?

Przygotuj się

Zanim zadzwonisz, dokładnie przeczytaj zapytanie ofertowe i przygotuj odpowiedzi na potencjalne pytania.

Bądź profesjonalny

Zadbaj o uprzejmość i profesjonalizm w rozmowie. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie jest kluczowe.

Zadawaj pytania

Pytaj o szczegóły wydarzenia, aby lepiej zrozumieć potrzeby agencji i móc dostosować swoją ofertę.

Proponuj rozwiązania

Pokaż, że jesteś ekspertem, proponując konkretne rozwiązania i dodatkowe usługi, które mogą zainteresować agencję.

Podkreślaj korzyści

Wyjaśnij, dlaczego warto wybrać Twoją firmę i jakie korzyści niesie ze sobą współpraca z Tobą.

Podsumowanie

Odpowiedź na zapytanie ofertowe od agencji eventowej to doskonała okazja do zbudowania długotrwałej relacji biznesowej i zwiększenia swojej sprzedaży. Nie bój się sięgać po telefon — dzięki temu wyróżnisz się na tle konkurencji i zbudujesz zaufanie u potencjalnego klienta. Pamiętaj, że dobrze poprowadzona rozmowa może sprawić, że wysłanie oferty będzie tylko formalnością.

Co robisz po otrzymaniu maila z zapytaniem ofertowym od agencji eventowej? Czy po chwili ekscytacji na myśl o kolejnej realizacji wysyłasz maila z ofertą i czekasz na odpowiedź? A może inwestujesz swój czas i wysiłek w zadzwonienie na numer podany w stopce maila?

Może myślisz, że skoro wysłali maila, to pewnie wolą taką formę kontaktu i nie ma co narzucać się telefonem? Powiem Ci, że ZDECYDOWANIE WARTO zadzwonić 😀. Całkiem możliwe, że agencja jest w sytuacji, w której musi szybko wycenić daną usługę i po prostu szybciej im było wysłać serię maili do poszczególnych firm. Zadzwonienie do nich sprawi, że nie będziesz tylko firmą z listy, ale umożliwi Ci zbudowanie z nimi relacji i wyróżnienie się na tle innych.

Czego dowiesz się z tego artykułu?

  • Dlaczego warto zadzwonić po otrzymaniu zapytania ofertowego

  • Dlaczego kontakt telefoniczny może być bardziej efektywny niż odpowiedź mailowa

  • Jak wyróżnić się na tle konkurencji

  • Jak zbudować pierwsze wrażenie poprzez bezpośrednią rozmowę

Dlaczego warto zadzwonić do agencji eventowej?

Wyróżnisz się

Niewiele osób po otrzymaniu wiadomości próbuje skontaktować się telefonicznie. Jest to więc dobry sposób, żeby wyróżnić się z tłumu.

Masz okazję zbudować relację

Jest to idealny pretekst do przedstawienia się i pierwszy krok do zbudowania długoletniej relacji biznesowej.

Pokażesz, że jesteś ekspertem

Dopytując o różne szczegóły wydarzenia, pokażesz, że znasz się na swojej profesji i zależy Ci, żeby Twoja usługa spełniła w 100% potrzeby agencji eventowej i jej klienta.

Większa skuteczność

Dobrze poprowadzona rozmowa może sprawić, że wysłanie oferty to będzie tylko formalność 😄.

Większa sprzedaż

W czasie rozmowy może okazać się, że agencja szuka jeszcze innych rzeczy na event, ale nie wiedziała, że masz je w swojej ofercie. No i wtedy pojawiasz się Ty i proponujesz kolejne elementy ze swojej oferty 😎. Dzięki temu zwiększysz swoją sprzedaż oraz kompleksowo im pomożesz. Agencje zdecydowanie bardziej wolą współpracować z firmą, która jest w stanie zapewnić im więcej rzeczy. Jest to dla nich zdecydowane ułatwienie i oszczędność pracy.

Jak skutecznie prowadzić rozmowę telefoniczną?

Przygotuj się

Zanim zadzwonisz, dokładnie przeczytaj zapytanie ofertowe i przygotuj odpowiedzi na potencjalne pytania.

Bądź profesjonalny

Zadbaj o uprzejmość i profesjonalizm w rozmowie. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie jest kluczowe.

Zadawaj pytania

Pytaj o szczegóły wydarzenia, aby lepiej zrozumieć potrzeby agencji i móc dostosować swoją ofertę.

Proponuj rozwiązania

Pokaż, że jesteś ekspertem, proponując konkretne rozwiązania i dodatkowe usługi, które mogą zainteresować agencję.

Podkreślaj korzyści

Wyjaśnij, dlaczego warto wybrać Twoją firmę i jakie korzyści niesie ze sobą współpraca z Tobą.

Podsumowanie

Odpowiedź na zapytanie ofertowe od agencji eventowej to doskonała okazja do zbudowania długotrwałej relacji biznesowej i zwiększenia swojej sprzedaży. Nie bój się sięgać po telefon — dzięki temu wyróżnisz się na tle konkurencji i zbudujesz zaufanie u potencjalnego klienta. Pamiętaj, że dobrze poprowadzona rozmowa może sprawić, że wysłanie oferty będzie tylko formalnością.